Cocktail tjejmiddag

Usch vilken dålig uppdatering men jag har verkligen inte hunnit. Har knappt rört en dator :P Igår så tränade jag, var i Tyresö centrum, åkte hem och duschade, åkte till Johanna och hjälpte till lite och sen var det cocktail tjejmiddag som gällde ;) Och när vi åkte hem så var jag och Soffis sugna på att sova över och då gjorde vi det, tränade imorse, fick blåtura, sen åkte jag hem och fixade mig fort, åkte till stan för att gå på bio med mina systrar, åkte hem till Sofia och nu sitter jag här hemma och tar det lungt :)

Igårkväll så hade vi det iaf jätte kul och trevligt och käkade massa god mat! Här har ni några bilder från igår.














Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Shit vad fin du var där! :D



Lyckad kväll ser det ut som ;) ♥

2011-01-17 @ 19:33:48
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0