Försöker men har ingen ork..

Jag försöker verkligen att blogga så mycekt som möjligt men jag har ingen bloggork :( Men nu ska jag försöka iaf. Skolan idag har helt ärligt, varit rolig. Haha. Haft aaas kul på typ alla lektioner och skratat ihjääl. Aldrig har jag haft så kul med nästan hela klassen. Efter skolan så var jag med Sofia, Jojo och Matilda. Senare skulle vi på öppet hus i skolan. Jag och några i min klass var nere i gympasalen och guuuuuud så kul vi hade där också. Fast jag tror att jag har typ hjärnskakning för alla bollar jag har fått på mig..

Tänkte köra på en dagens outfit idag men tog av mig alla kläder för de va så obekväma.. haha. Nu ska jag ta lite glass och plugga i sängen. Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0