Första riktiga skoldagen

Hann inte blogga imorse för jag hade brottom och låg i sängen för länge som vanligt.. ;)

Kom hem för en stund sen och nu ska jag göra mig något att äta och sen lägga ut bild på dagens outfit. Inte så speciell men jag känner att jag är väldigt slarvig med det (a) Idag var den första riktigt skoldagen och det gick bra faktiskt. Satt och antecknade som fetaste tönten, hähää. Men jag snackade med SYV (hjälper till med gymnasieval) imorse och jag vill verkligen komma in på någon av skolarna jag har kollat på! Jag har nått intagningspoängen men jag måste få högre eftersom att de petar bort de med lägst om man blir för många och jag vill inte vara en av dem. Därför känner jag en feeet press på mig och ska verkligen göra mitt bästa den här terminen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola, vilket programm vill du gå?

2011-01-13 @ 18:30:36
Postat av: Anonym

hur mycket poäng har du?

2011-01-15 @ 00:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0