Igårkväll och idag

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit på blogghumör. Men jag tänkte hålla er lite uppdaterade iaf och tvingar mig själv att blogga nu ;) Igår så sov Olivia hos mig och vi kollade på film. Vi kollade på Precious och step up 2 igen eftersom att Olivia inte har sett den och den är så bra så så jag skulle kunna se den om och om igen (a) Och Precious SÖG! Se aldrig den! Usch, och blä på den filmen säger jag bara.

Sen runt två var vi jätte trötta och slutade kolla. Istället så höll vi på att skoja lite hähäähä, tänker inte ens nämna vad vi gjorde. Men jag trodde iaf att pappa skulle vakna men som tur va så gjorde han inte det ^^

Imorse så degade vi i mitt rum och kollade på Step up 3. Den var inte riktigt lika bra som tvåan, och låtarna var inge bra alls.. :P Men sen när vi hade degat ganska länge så gjorde vi oss en pastasallad som blev awesome och när vi hade degat ännu mer så åkte vi till Sickla för att kolla runt och fika. Vi har redan avslutat vårat köpstopp. Visar kjolen som jag köpte sen ;)


Bilder från tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0