Mot sjukgymnasten!

Okej jag hinner blogga, jag får springa till Älta gård sen istället ^^

Direkt efter det här inlägget ska jag skynda mig till Älta gård och köpa busskort (Ååååh vad jag vill ta fram min moppe nu!!) och sedan så hoppar jag på bussen där och tar mig till sjukgymnasten. Det ska bli sååååhääääääääääääääääääääääär pinsamt! Jag ska gymma med massa randoms, mämäää! Nu drar jag ut med min päls tillsammans med mjukisar. Undra hur många blickar jag kommer få eller hur många som tänker: den där bruttan kan verkligen inte matcha.. Jaja, skitsamma, orkar itne bry mig bara det är bekvämt så ;)


Kommentarer
Postat av: Hemin Bandello

Vart bor du :)?

2011-01-04 @ 16:54:59
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0