Text, bara tråkig text..

Nu är jag hemma från träningen och ska snart hoppa i duschen och sen lägga mig i sängen med glass framför OC.

Som ni vet så började jag skolan idag och ALDRIG har jag så svårt för att somna eller gå upp! Igår så la jag mig vid halv ett men kunde inte somna på timmar. Jag började måla naglarna men dum som jag är så tänkte jag inte på att de måste torka också. Men jag somnade iaf inte på tiiiimmar för att jag inte var trött och sen när väckarklockan ringde efter ett par få timmars sömn så ville jag bara döööööööö. Haha okej, nej nu ska jag inte ta i men riktigt hemskt kändes det! Låg och snoozade as länge och när jag väl kom upp så satte jag mig vid daton och kunde inte lyfta arslet ifrån stolen. Men tio minuter innan bussen skulle komma så fick jag riktigt brottom och började klä på mig tack vare Annas pepp, hähä.

Skolan gick iaf bra och efter det så åkte jag och köpte lite skolsaker. Dyrt som fasen va det men vad gör man intef ör att bli satsare? ;)

Nej nu bryter jag det här inlägget. Inte klar men fasen vad mycket text det blev, haha :D Nu ska jag duscha innan växterna dör här hemma, kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0