Tjejer, tjejer, tjejer..

Jag får panik när jag läser om folk som vill banta och redan är smala. Många tjejer strävar efter att få den perfekta kroppen i sommar men är den perfekta kroppen verkligen att vara pinnsmal? Det tycker inte jag, faktiskt. Smalt är snyggt men kurvigare är så mycket snyggare och hälsosamare.

Jag har verkligen svårt att förstå hur tjejer kan må dåligt över att de inte är pinnsmala. Jag har tänkt på det jätte mycket men jag förstår inte. Det värsta med att folk vill få den smala kroppen är att de bantar på helt fel sätt. De äter inte och det mår kroppen fruktansvärt dåligt av.

Om man nu inte är nöjd med sin kropp så är det enda som hjälper att träna, äta mycket mat och dra ner på det onyttiga. Man får inte bara den snygga kroppen utan man får även den bra hälsan. Då slipper kroppen ta energi från musklerna o.s.v. o.s.v., jag är inte särskilt bra på just det. Jag vet att nästan alla tjejer strävar efter den snygga kroppen till sommaren och det gör jag med faktiskt hähä.. Men mitt mål är faktiskt att bli större så jag vräker i mig så mycket mat jag kan och sen så försöker jag träna upp min kropp så mycket som möjligt också ;)

Det jag vill komma till är att bantning då man inte äter verkligen inte är bra och inte värt det. Försök istället att vara så hälsosam som möjligt, det kommer du mycket längre på!

Kolla bara Vanessa och Miley hur hälsosamma de ser ut!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller med dig till 100% mycket snyggare med kurvor! (Y)



Men får jag bara fråga en grej om din design? Hur har du klippt ut dig själv i paint? Den är superfin. Kram :)

2011-01-07 @ 23:10:48
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Jaha, smart. Men när jag öppnar en bild i paint blir den skitstor. Så det är lite svårt. Hehe :)

Kram ;)

2011-01-08 @ 11:48:56
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0