Underbara dag

Idag har jag haft en uuuunderbar dag! Inte bara för att solen har skinit som fan utan jag har haft skitmysig dag med Sandra och Emil och lite senare mamma och Jossan. Orkar inte skriva allt vi gjorde men vi gjorde typ det jag skrev i inlägget innan ;) Fick lite stressigt sen, hade träning åtta så jag fick skynda mig lite. Hahah tränade i strumpor, asskönt faktiskt ^^

Fick med mig dessa två halsband och tröja hem idag också!


Som vanligt så ger inte bilderna rättvisa fukkkkk. Men ni får se de på när jag inviger de, ska inviga det ena halsbandet redan imorgon hade jag tänkt ;) Halsbandet med guldkulor och två vita saker på kommer från Bikbok 80kr och det andra från Gina tricot för 20kr (VILKET JÄVLA KAAP VA?!?) och tröjan kommer från Bikbok för 99kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0