Välkommen sol och plusgrader!

Idag så vill jag välkomna solen och plusgraderna efter deras lååååååånga semester, wihooo! Igår när jag hade kollat klart på OC vid två så försökte jag sova och kände både irritation och glädje. Heeeela natten lät det dropp, dropp, dropp, droppppppp och jag fick panik för det är ett typiskt ljud som man inte kan somna till. Men eftersom att det var ett tecken på att snön smälter, att det blir varmare, och våren kommer närmre och närmre så tog glädjen över och jag somnade med ett leende på läpparna och sov så sött så! ;)

Och inatt drömde jag om Portugal också. Den 26 Februari åker vi, är ganska taggad! Jag åker med laget och vi ska göra det till en underbar (kanske) sista resa med detta underabra lag. Det kommer dock inte vara varmt alls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0