Vikt.. typ

Började morgondagen med ett litet "test" om man är underviktig, normalvikt, överviktig och så. På mig stod det Ditt BMI är 17.7 vilket betyder att du har viktklassen Undervikt. För att komma upp på normalvikt behöver du gå upp 2,3 kg. Varför är jag underviktig för!? Jaja jag är inte långt ifrån normalvikt iaf så jag ska kämpa mig upp ;) Men jag känner att jag redan borde vara där för jag tränar knappt och äter massa mat, nyttigt som onyttigt.

Det här är EXAKT det jag åt för två dagar sedan:
Lunch: Maten smakade skit så en macka, en chokladboll.
Mellis i skolan: Två chokladbollar.
Mellis hemma: Kladdkakssmet.
Middag: Hamburgare.

Hahah ja ni ser. Hur kan en person som äter så nästan varje dag vara underviktig?

Jag må vara smal som liten, men undrar hur jag kommer att se ut när jag blir stor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0