Förintelsedag i skolan

Heeeyyy :) Idag så har vi haft en förintelsedag i skolan. Kom två stycken som upplevde det när de var små och pratade om det, så sorgligt.. Men samtidigt är det så hemskt för att vara sant så jag har svårt att trycka i mig att det faktiskt har hänt. Därför blir jag itne tårögd eller liknande när de pratar om vad de har upplevt, måste fatta att det är sant först.. Random dudee.

Imorgon efter skolan ska jag och mina friends åka till forum och köpa presenter till Hanna och på kvällen ska vi till henne, skooojjjjj ;) Haha kände bara för att blogga lite. Sugen på att börja igen men det gäller bara att jag ska orka ta en bild! Sen är det bara att göra en header på typ 10 minuter :) Men problemet är att jag vill ha sol på bilden, det måste vara en solig dag! Men på lördag och söndag så ska det bli soligt så vi får väll vänta till dess.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0