Portooo

Helluu! :) Ni ska bara veta hur sugen jag är på att blogga! Men först behövs en bild till min nya blogg och design men jag har tyvärr ingen och har inte tid att ta en just nu..

Jag kom hem från Portugal i söndags och den här resan har varit helt underbaaar! Mitt bästa lov någonsin (sommarloven gills ej). Jag var fruktansvärt lycklig där och ville aldrig åka hem. Men de flesta dagarna så ungefär ut såhär; Frukost ganska tidigt på mrogonen, sola på balkongen i typ en timme, fotbollsträning, lunch, hänga vid poolen i timmar, valfritt träningspass (dans på stranden t.ex.) och vad vi gjorde på kvällarna varierade ;) Vi var oftast väldiiiigt trötta. Tyvärr kan jag itne skriva mer om resan för det går inte att beskriva med ord men det var bäst, bäst, bäst, bääääääääst!












Kommentarer
Postat av: saraaaa!

vad roligt du ser ut att ha haft det :D

att komma iväg från kylan nu i vintern är ju guld värt!

2011-03-13 @ 12:49:12
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du skaffar en ny blogg, kan du inte säga vad den heter då på den här bloggen?

2011-03-13 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0