Kommentarer

Håller på att ladda ner Itunes och installerar min webbkamera. Så länge tänkte jag visa er två lite, eller ganska mycket annorlunda kommentarer. Brukar inte få sånna här kommentarer så det va väldigt kul :)

Kommentar om det här inlägget.
Bästa presenten? den kärlek ni ger,den kärlek ni får. säg varje dag: älskar dig "mam" varje ny dag är en present från livet.. här å nu, ej sen eller då.. nu..nu din blogg är som en ros utsprungen... en majblomma.. å doft av viol..

Kommentar om det här inlägget.
Så otroligt helylle ni, blogg magisk verklig, gråter,skrattar,känslor, bättre än denna blogg? finns inte! Varför? Äkta,sann, verklig,genuin,fin,så kloka,mogna,fin "backup" mycket trygghet,kärlek... unikt...nåd att finnas,tacksamhet,sträck på dig å er.../ min bästa Dagbok? ann franks dagbok... då vände livet verkligheten... insåg.. att nåden,tacksamheten att finnas trots allt.. varje gång jag är less? ANNFRANKS DAGBOK/Tack för att du,ni finns,hoppet lever.. Heaven and Hell med Vangelis...ramla inte i trappan.. tänk före...

Jag är inte så bra på sånna här "finare" texter och förstår mig inte riktigt dem. Men vad tycker ni om dessa två kommentarer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0