Svaar

Idag så vaknade jag vid halv nio och fick besök av Sandra och Emil typ kvart över nio men nu har de åkt iväg igen :) Har inte så mycket att blogga om så därför tänkte jag svara på lite frågor som jag fick av en tjej. Är folk som har frågat samma saker, därför svarar jag i ett inlägg ;)

flickaneemeliie
 
om Vill sova :'''''''(:
hur lång är du?
vart har du gjort din header?
har du en systemkamera?

Svar:
Jag är 164 ungefär. Som jag har sagt förut så är min header gjord med paint ;) Jag har en systemkamera som är typ familjens men jag brukar inte orka fota med den, den är så stor (a) Men jag funderar på att börja fota med den eller köpa en ny egen liten kamera som är lite bättre en den jag har nu. Bloggen är såååå tråkig med webbcam bilder juu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0