Deppmode är på

Usch vad jag är deprimerad i det här vädret. Igår så va jag så glad över att det va kramsnö och alla vet ju att kramsnö = varmare och nu så kommer det här vädret, härliiiiigt jag som hade hopp om att det skulle bli varmare typ nu :( Och  bättre blir det inte när Sofia åkte till värmen i Egypten imorse och Matilda till Teneriffa igår och här sitter jag i kylan. Tittade runt i mitt arkiv från sommaren och drömde mig bort n'är jag kollade på alla bilder och när jag hade skrivit "nu ska jag ut och sola med ...... igen", "nu har jag badad IGEN" eller "guuuuuud så varmt det är idag" och när jag kollar på alla sommar outfits, buhuhuhuu :'(

Nejnu så ska jag sätta gång med städningen och inse att man inte alltid kan ha det bra och att jag inte ska klaga som faktiskt va utomlands för ungefär två månader sen..

Och bara för att dela med mig av min depretion, kolla i arkivet eller kolla på bilderna i det här inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0