Svar, gymnasieval

Idag har jag inte alls lika brottom som alla andra dagar för idag kan jag ta en senare puss för att vi börjar lite senare, hihi :) Efter skolan (där jag även kommer att träffa Sofia som har varit i värmen i en vecka!!!!!) åker jag och några tjejer till forum för att köpa lite presenter till Johanna. Är så taggad för på lördag blir det Cocktailpartyyy! Haha. Äntligen så få man klä upp sig lite med överdrivt.. ;)

Har inte så mycket att blogga om nu på morgonen så därför svarar jag på dagens fråga.

Anonym om Första riktiga skoldagen:
Vilken skola, vilket programm vill du gå?
 
Svar: Jag är ganska säker på att jag ska välja Sambeteende och skola så lutar det mest mot Värmdö gymnasium som ligger i Gullmars. Jag har kollat med ett par stycken och de är jätte nöjda med sin skola. Men jag ska kolla lite mer på Nacka gymnasium. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0